zásady ochrany
osobních údajů

BONA, o.p.s. poskytuje odbornou pomoc a podporu lidem se zkušeností s duševním onemocněním i jejich blízkým a s úspěchem usiluje o to, aby mohli žít co nejkvalitnější život. Abychom mohli své služby poskytovat s maximální účinností, sbíráme a zpracováváme osobní údaje našich klientů, které jsou k poskytnutí konkrétní sociální služby nezbytné. Dále zpracováváme osobní údaje i pro účely, které ne přímo souvisejí s naší činností jakožto poskytovatele sociálních služeb, ale týkají se některé z našich doplňkových aktivit. Protože nám záleží nejen na celkovém zdraví našich klientů, ale též na ochraně jejich soukromí, které s námi s důvěrou sdílí, dbáme na vysokou ochranu všech osobních údajů, s nimiž při své práci přicházíme do styku. Následující text Vám poskytne potřebné informace o tom, jakým způsobem či za jakými účely zpracováváme Vaše osobní údaje, jakož i o tom, jak můžete mít své údaje pod kontrolou a podílet se na zajištění jejich přesnosti a bezpečnosti.

Celé znění zpracování ochrany osobních údajů si můžete stáhnout zde

 

1. kdo jsme a proč vaše
osobní údaje potřebujeme?

1.1 Kdo jsme Podle zákona jsme tzv. správci osobních údajů. Proto neseme odpovědnost za to, že Vaše údaje, které pro poskytování našich služeb potřebujeme zpracovávat, jsou u nás v bezpečí a že nedochází k jejich neoprávněnému šíření či předávání, ani že jiným způsobem neunikají tam, kam nemají. Proto v oblasti ochrany osobních údajů plníme různé povinnosti a pomáháme Vám s uplatňováním Vašich práv. Pokud byste rádi znali jakékoli další informace, poskytneme Vám je prostřednictvím některého z našich kontaktů:


BONA, o. p. s.
Ortenovo náměstí 1571/15a,
170 00 Praha 7 – Holešovice


IČO: 257 32 587
ID datové schránky: 3fmvwaz
Telefon: 283 853 163, 730 850 750
E-mail: info@bona-ops.cz
Web: www.bona-ops.cz

1.2 Proč pracujeme s vašimi osobními údaji K tomu, abychom naše aktivity (poskytování sociálních služeb, organizování akcí a přednášek, komunikaci s veřejností apod.) mohli vykonávat maximálně efektivně, potřebujeme znát určité osobní údaje osob, s nimiž pracujeme. Tak například musíme posoudit, zda poptávaná sociální služba bude pro konkrétního uchazeče vhodná, musíme v rámci služeb chráněného bydlení uzavírat nájemní smlouvy a jednat s pronajímatelem a dále musíme například z důvodu vyšší bezpečnosti a snadnější komunikace v rámci týmu evidovat provozní data v elektronickém informačním systému. Ať už je důvod jakýkoli, Vaše osobní údaje zpracováváme jen v rozsahu nezbytně nutném pro stanovený účel a nikdy Vás nežádáme o poskytnutí takových údajů, se kterými nemáme žádný důvod pracovat.

2. účely a rozsah zpracování

Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat v souvislosti s některou z následujících situací. Stručně shrnujeme, za jakým účelem a v jakém rozsahu takové zpracování probíhá:
2.1 Obrátíte se na nás v souvislosti s tím,
že byste chtěli využívat našich služeb.
Ať už se na nás obrátíte telefonicky, e-mailem či osobně, pozveme Vás na společnou schůzku, kde se pobavíme o Vašich představách a v případě Vašeho zájmu vyplníte dotazník pro zájemce o naši službu. V dotazníku nás zajímají především Vaše identifikační a kontaktní údaje, abychom věděli, kam se Vám máme ozvat, a dále potom údaje o svéprávnosti či zdravotním stavu, abychom byli připraveni sociální služby přizpůsobit Vašim potřebám a eliminovat jakákoli nežádoucí rizika s nimi spojená. Veškeré poskytnuté údaje zpracováváme pro účely zhodnocení možností poskytnutí služby a pro přípravu smluv o jejím poskytnutí. K tomu potřebujeme Váš souhlas (neboť jde o zpracování tzv. zvláštních kategorií osobních údajů) a případnou spolupráci s Vaším ošetřujícím lékařem, aby byla zajištěna požadovaná přesnost zpracovávaných údajů.
2.2 Poskytujeme Vám naše služby. Jste-li už naším klientem a my Vám poskytujeme naše služby, pak zpracováváme údaje jako jméno, příjmení, adresa, datum narození či rodné číslo, údaj o svéprávnosti, zdravotním stavu, průběhu léčby či rehabilitačním plánu v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a prováděcí vyhláškou MPSV č. 505/2006 Sb. kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách. Zpracování Vašich osobních údajů pro účely poskytování sociálních služeb a plnění uzavřené smlouvy nám v tomto případě ukládá přímo zákon. Pokud Vám poskytujeme i ubytování, zpracováváme Vaše údaje rovněž za účelem plnění povinností z nájemní smlouvy. Veškeré údaje uchováváme v podobě listinné i elektronické. Podrobnější informace Vám poskytneme v dokumentech, které obdržíte v rámci vstupních schůzek či při uzavření smlouvy o poskytnutí sociální služby.
2.3 Obrátíte se na nás v rámci výběrového řízení
a v roli uchazeče o práci nám zašlete svůj životopis.
Při výběrovém řízení vždy hledáme kolegu, který se stane platnou součástí týmu a bude s námi rozvíjet oboustranně přínosnou spolupráci. Pokud se na nás obrátíte se zájmem u nás pracovat, potřebujeme zpracovat a vyhodnotit Vámi poskytnuté údaje v životopisu, typicky Vaše jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mail, abychom se na Vás mohli obrátit s výsledky výběrového řízení, dále také dosažené vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti, apod. Uchazeči, kteří ve výběrovém řízení neuspěli, se nemusejí obávat následného neoprávněného zpracování osobních údajů – jejich údaje uchováváme pouze po dobu 4 měsíců od ukončení výběrového řízení.
2.4 Plníme své právní povinnosti vůči jiným subjektům či veřejným orgánům. Právní povinnost plníme například tehdy, když se na nás obrátí soud se žádostí o vyjádření k Vašemu zdravotnímu stavu. V takové situaci se jedná zejména o osobní údaje jako je jméno, příjmení, rodné číslo, údaj o zdravotním stavu, průběhu rehabilitace či invaliditě. Povinnosti musíme plnit rovněž vůči obecním úřadům vykonávajícím funkci veřejných opatrovníků, Policii ČR, orgánům finanční správy, inspektorům a auditorům či poskytovatelům dotací, jimiž je naše činnost spolufinancována. Příslušné zákony poté upravují rozsah údajů, které je možné oprávněným orgánům předat, kdy je vždy kladen důraz na to, aby tento rozsah byl co nejmenší ve vztahu k účelu předání.
2.5 Přijímáme od Vás platby či jiná plnění
související s naší činností.
Při splnění podmínek zákona o sociálních službách jsme oprávněni požadovat úhradu za naše služby. V takové situaci musíme zpracovávat osobní údaje jako například jméno majitele účtu, číslo účtu, identifikační údaje plátce, údaje o zaplacených částkách či přiřazené variabilní symboly, abychom mohli zkontrolovat přijetí prostředků na náš účet a současně spárovat konkrétní platbu s příslušnou osobou. Dobu zpracování upravují příslušné daňové a účetní předpisy, kdy např. podklady pro vedení účetnictví (údaje o platbách, faktury) jsme povinni uchovávat po dobu 10 let od skončení rozhodného účetního období.
2.6 Obdržíme od Vás finanční dar nebo jinou
formu daru na naši činnost.
Za veškeré dary jsme Vám vděční! Při darovacím procesu pracujeme s Vašimi osobními údaji: jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo (pokud je k dispozici), adresa bydliště (pokud nám ji poskytnete), výše a frekvence daru, způsob platby, a zpracováváme je pro následující účely:

  • pro uzavření a plnění darovací smlouvy mezi Vámi a naší organizací
  • zaslání poděkování za dar
  • zaslání informací o tom, jak jsme Vámi darované prostředky využili
  • vystavení a zaslání potvrzení o daru uplatnitelné v daňovém přiznání
2.7 Obdržíme od Vás příspěvek na naši činnost
přes server Darujme.cz
Informace o zpracování osobních údajů v souvislosti s využitím dárcovské platformy naleznete na https://www.darujme.cz/#informace-o-zpracovani.
2.8 Zúčastníte se některé z námi pořádaných
akcí či přednášek.
Sociální služby nejsou prací od stolu. Rádi naši činnost představujeme nejen zájemcům, ale i široké veřejnosti při různých akcích, seminářích, přednáškách či organizujeme výlety/pobyty pro klienty. V takových případech zpracováváme údaje přihlášených účastníků za účelem organizace příslušné akce, kontroly kapacity v místě konání, vyřizování přihlášek a přípravy programu. Právním důvodem takového zpracování je plnění smlouvy, která v rámci přihlášení na akci byla fakticky uzavřena. Vaše osobní údaje zpracováváme pouze do skončení akce, respektive do doby vyřízení komunikace související s akcí, přičemž tato doba nepřesahuje 14 dní od skončení akce. V případě Vašeho zájmu nám samozřejmě můžete udělit souhlas k tomu, abychom např. Vaši e-mailovou adresu evidovali i nadále a mohli Vás pozvat na další zajímavou akci či Vás informovat o tom, co se u nás děje.
2.9 Vaše fotografie (či jiné osobní údaje) si najdou
cestu na náš web či sociální sítě.
Své aktivity a novinky prezentujeme na našem webu či profilu na Facebooku. Zveřejněný obsah může občas obsahovat Vaše osobní údaje (například jméno či fotografii). Co se týče fotografií a jejich zveřejňování, opatřujeme si v rámci příslušné akce Váš souhlas s publikací. Pokud se v průběhu času rozhodnete svůj souhlas odvolat, využijte prosím našich kontaktních údajů (v případě fotografií na Facebooku též Facebook chatu) a oznamte nám, že si přejete stažení konkrétní fotografie.  Vašim žádostem se snažíme v maximální možné míře vyhovět.
2.10  Řešíme Vaši stížnost či jiný podnět. Za účelem vyřízení stížnosti či jiného podnětu, dle § 88 písm. e) zákona o sociálních službách, zpracováváme osobní údaje klientů, či jiných osob, které se situace účastní. Stížnosti evidujeme v souladu s našimi vnitřními pravidly po dobu 10 let. Evidence údajů za tímto účelem je naším oprávněným zájmem.
2.11 Prohlížíte si naše webové stránky. Snažíme se, aby naše webové stránky byly aktuální, užitečné a dostatečně user-friendly. Proto pomocí tzv. cookies zjišťujeme, co Vás na našem webu nejvíce zajímá a jak náš web co nejlépe uzpůsobit Vašim potřebám. Údaje, které však touto formou získáme, jsou pouze údaje o tom, jakým způsobem je náš web využíván, nikoli o Vás, kteří web využíváte.
2.12 Dostáváte od nás emailové novinky. Pokud nám udělíte svůj souhlas, můžeme Vás emailem oslovovat v souvislosti s fundraisingem či novinkami týkajícími se našich aktivit. Je samozřejmostí, že svůj souhlas s odběrem emailů můžete kdykoli odvolat. Více informací naleznete v odstavci 8 těchto zásad.

3. právní důvod zpracování

Veškeré údaje zpracováváme na základě příslušných ustanovení platných právních předpisů. Aby docházelo k zákonnému zpracování, je nezbytné, aby takové zpracování bylo opřeno alespoň o jeden z právních titulů (důvodů) zpracování. Takovými důvody v našem případě jsou:
3.1 Plnění smlouvy Pokud nám udělíte svůj souhlas, můžeme Vás emailem oslovovat v souvislosti s fundraisingem či novinkami týkajícími se našich aktivit. Je samozřejmostí, že svůj souhlas s odběrem emailů můžete kdykoli odvolat. Více informací naleznete v odstavci 8 těchto zásad.
3.2 Plnění právní povinnosti správce
(BONA o.p.s.)
Údaje poskytnuté v souvislosti s čerpáním sociálních služeb zpracováváme, neboť nám to ukládá zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a prováděcí vyhláška MPSV č. 505/2006 Sb.
Jakožto správci osobních údajů máme dále ze zákona povinnost některé osobní údaje zpracovávat a uchovávat například na základě daňových či účetních předpisů či předpisů upravujících sociální zabezpečení. Jedná se například o údaje, které zpracováváme v souvislosti s vyúčtováním služeb a fakturací.
3.3 Oprávněné zájmy správce/3. osoby Našimi oprávněnými zájmy, na jejichž základě můžeme zpracovávat některé Vaše osobní údaje jsou:

  • Zájem na zkvalitňování našich online služeb shromažďováním údajů o jejich návštěvnosti a využití;
  • Zájem na výběru vhodného kandidáta ve výběrovém řízení na základě vyhodnocení dat ze životopisů;
  • Zájem na zajištění bezproblémového průběhu poskytování sociálních služeb při řešení a evidenci stížností, podnětů, napomenutí či výtek, případně řešení mimořádných situací;
  • Zájem na vnitřní organizaci workflow při výměně dat mezi pracovníky společnosti BONA;
  • Zájem na prezentaci personálního obsazení, kontaktů a služeb společnosti BONA na webu;
  • Zájem na zkvalitnění péče o naše dárce.
3. Souhlas subjektu údajů Pokud se neuplatní žádný z výše uvedených důvodů, znamená to, že si pro zpracování Vašich osobních údajů musíme opatřit Váš souhlas. Ten potřebujeme zejména v situaci, kdy:

  • Projevíte zájem o poskytnutí sociální služby, avšak ještě spolu nemáme uzavřenou smlouvu o jejím poskytnutí;
  • Chceme zveřejnit Vaše fotografie či jiné údaje na našem webu pro účely prezentace;
  • Máte zájem o odebírání našich novinek či jiných informací korespondenční cestou.

Vámi poskytnutý souhlas je zcela dobrovolný, což znamená, že se sami můžete rozhodnout, zda ho udělit či nikoli.
Současně však poskytnutí takového souhlasu může být nutné pro poskytnutí konkrétní služby (například pro zasílání novinek či vyhodnocení zájmu o službu).
Jednou udělený souhlas můžete kdykoli vzít bez sankce zpět, a to oznámením na adresu info@bona-ops.cz. V takovém případě již Vaše údaje nebudeme za stanoveným účelem dále zpracovávat.

4. příjemci osobních údajů

V BONA, o.p.s. se staráme o to, aby se Vaše osobní údaje nedostaly do nepovolaných rukou. Neznamená to, že nemůžeme Vaše údaje poskytnout vůbec nikomu, avšak můžeme Vaše údaje v minimálním nutném rozsahu poskytnout subjektům, pokud tak stanoví právní předpis, povaha naší činnosti či pokud k tomu udělíte svůj souhlas.

Společnost BONA využívá při své činnosti následující zpracovatele, kteří při splnění zákonných podmínek mohou mít k Vašim údajům v omezeném rozsahu přístup:

  • Provozovatel interního informačního systému pro organizaci pracovní agendy (zpracování probíhá za účelem evidence klientů, jejich dokumentace a pracovních úkolů, provozovatel provádí pouze uložení dat);
  • Nadace BONA (správce nemovitostí, pronajímatel);
  • Solidpixels – provozovatel webhostingu, na němž běží náš web www.bona-ops.cz;
  • Salesforce (databáze dárců)
  • Provozovatel sítě Facebook a poskytovatel nástrojů Google pro sledování uživatelské interakce na našem webovém rozhraní a nástrojů sdílených úložišť;
  • Nadace VIA jakožto provozovatel crowdfundingového serveru Darujme.cz;
  • Externí poskytovatel služby mzdového účetnictví;
  • Externí poskytovatel právních služeb
  • Externí poskytovatel služeb auditu

Při poskytování sociálních služeb společnost BONA na základě zákona případně Vašeho souhlasu může předávat osobní údaje v rozsahu omezeném účelem zpracování těmto příjemcům:

Nadace BONA, IČ: 452 51 177 se sídlem Pod Čimickým hájem 177/1, 18100 Praha 8 – Bohnice (správce nemovitostí, pronajímatel);

  • Obecní úřady vykonávající funkci veřejných opatrovníků;
  • Zákonní zástupci klientů, opatrovníci;
  • Ošetřující lékař klienta;
  • Další klientem určené osoby dle jeho přání.

Bližší specifikaci možných příjemců osobních údajů Vám poskytneme v dokumentu, kterým nám udělíte souhlas se zpracováním svých údajů, případně v dokumentu, kterým Vás budeme informovat o tom, jak s Vašimi údaji zacházíme, není-li Váš souhlas vyžadován.

5. vaše práva v souvislosti
se zpracovánímosobních údajů

Veškeré údaje zpracováváme na základě příslušných ustanovení platných právních předpisů. Aby docházelo k zákonnému zpracování, je nezbytné, aby takové zpracování bylo opřeno alespoň o jeden z právních titulů (důvodů) zpracování. Takovými důvody v našem případě jsou:
5.1 Práva V souvislosti s tím, že zpracováváme Vaše údaje, Vám platné právní předpisy garantují řadu práv na ochranu Vašich údajů. V případě, že budete chtít některé ze svých práv uplatnit, neváhejte se na nás obrátit. Budeme se snažit najít to nejlepší možné řešení k Vaší spokojenosti. V následujících řádcích naleznete svá práva, která Vám náleží ve spojitosti se zpracováním údajů, vyjmenovaná a blíže identifikovaná

Právo na přístup k osobním údajům
Pokud si nejste jisti, zda a jaké Vaše osobní údaje zpracováváme, můžete se na nás obrátit a my Vám to rádi sdělíme. Na Vaši žádost Vám také sdělíme, jak tyto údaje zpracováváme.

Právo na opravu/doplnění osobních údajů
Máme-li nepřesné nebo snad nesprávné údaje o Vás a zjistíte-li to, informujte nás, prosím, o této situaci. Napravíme ji.

Právo na výmaz osobních údajů – právo „být zapomenut“
V případě, že si přejete „být zapomenuti“, a nechcete tedy, abychom již nadále nezpracovávali Vaše údaje, sdělte nám to. Na Vaši žádost (a jsou-li k tomu splněny určité podmínky, tedy zejména pokud údaje již nejsme povinni zpracovávat ani je k ničemu nepotřebujeme), Vaše údaje bez zbytečného odkladu vymažeme.

Právo na omezení zpracování osobních údajů
Můžete také požadovat, abychom zpracování Vašich osobních údajů omezili.

Právo na přenositelnost osobních údajů
Pokud budete chtít a bude-li to v naší moci (nebudou tímto dotčena práva třetích osob), na Vaši žádost předáme údaje, které o Vás zpracováváme, jinému správci).

Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů
Domníváte-li se, že Vaše údaje, které zpracováváme na základě oprávněných zájmů správce (nás), bychom zpracovávat neměli, neváhejte se na nás obrátit. Vaši námitku důkladně prozkoumáme a posoudíme, zda tomu tak doopravdy je. Pokud zjistíme, že ano, Vaše údaje již zpracovávat nebudeme.

Právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů
Zpracováváme-li Vaše údaje na základě Vašeho souhlasu, máte právo tento souhlas kdykoli odvolat.

5.2 Uplatnění Vašich práv V případě, že budete chtít některé z Vašich práv uplatnit, prosíme, obraťte se na nás prostřednictvím naší e-mailové adresy info@bona-ops.cz. V e-mailu se pokuste Váš problém či dotaz blíže specifikovat a my už se Vám ozveme a vše společně vyřešíme.
5.3 Stížnost u ÚOOÚ Věříme, že se pokusíte jakékoli své pochybnosti o ochraně svého soukromí vyřešit nejprve s námi, neboť jako správce osobních údajů jsme schopni rychle zjednat nápravu a vyhovět Vaší žádosti. Pokud však i přesto nebudete spokojeni se vyřízením vašeho požadavku, máte právo se obrátit se stížností k Úřadu pro ochranu osobních údajů na email posta@uoou.cz, ID datové schránky: qkbaa2n, adresa sídla Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.

6. doba zpracování osobních údajů

Vaše údaje vždy zpracováváme pouze po dobu nezbytně nutnou. V případě zákonné povinnosti zpracovávat Vaše údaje je doba jejich zpracování stanovena přímo právními předpisy (10 let u účetních dokumentů, 30 let u podkladů k důchodovému pojištění apod.). Je-li právním titulem zpracování smlouva, pak údaje zpracováváme pouze po dobu platnosti takové smlouvy a dále po dobu běhu promlčecích lhůt určených k uplatnění nároků z příslušné smlouvy. V závislosti na smluvním typu je konkrétní doba uložení dokumentů upravena v našem archivačním a skartačním řádu. Údaje na základě souhlasu zpracováváme zpravidla do doby jeho odvolání. Veškeré doby uchování se řídí naším vnitřním archivačním a skartačním řádem, aby bylo zajištěno, že Vaše údaje nebudou nikde uloženy déle, než je přípustné.

7. cookies

Vaše údaje vždy zpracováváme pouze po dobu nezbytně nutnou. V případě zákonné povinnosti zpracovávat Vaše údaje je doba jejich zpracování stanovena přímo právními předpisy (10 let u účetních dokumentů, 30 let u podkladů k důchodovému pojištění apod.). Je-li právním titulem zpracování smlouva, pak údaje zpracováváme pouze po dobu platnosti takové smlouvy a dále po dobu běhu promlčecích lhůt určených k uplatnění nároků z příslušné smlouvy. V závislosti na smluvním typu je konkrétní doba uložení dokumentů upravena v našem archivačním a skartačním řádu. Údaje na základě souhlasu zpracováváme zpravidla do doby jeho odvolání. Veškeré doby uchování se řídí naším vnitřním archivačním a skartačním řádem, aby bylo zajištěno, že Vaše údaje nebudou nikde uloženy déle, než je přípustné.

  • Google Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=cz
  • IE: http://windows.microsoft.com/cs-cz/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
  • Microsoft Edge: http://windows.microsoft.com/cs-cz/windows-10/edge-privacy-faq
  • Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/cs/kb/vymazani-cookies
  • Opera: http://help.opera.com/Windows/9.64/cs/cookies.html
  • Safari: https://support.apple.com/cs-cz/HT201265

8.zásady mailingu

8.1 Jak přihlásit a odhlásit emaily V případě, že se přihlásíte k odběru emailů s informacemi o naší činnosti či fundraisingu, vyjádříte tím svůj souhlas se zasíláním občasných informačních zpráv na Vámi uvedenou adresu.  Snažíme se, aby Vás naše emaily neobtěžovaly a abyste v nich vždy našli zajímavé novinky. Odběr emailů máte možnost kdykoli odhlásit kliknutím na příslušný link v patičce doručených zpráv, případně zasláním bezplatného emailu na adresu info@bona-ops.cz, ve kterém nám sdělíte, že si již emaily nepřejete dostávat. Po odhlášení odběru ukončíme zpracování Vašich osobních údajů (jména a emailové adresy) za účelem zasílání emailů.
8.2 Jak dlouho budete emaily dostávat Po přihlášení odběru novinek vám je  budeme zasílat po dobu 3 let, pokud sami odběr dříve neodhlásíte. Po tuto dobu budeme tedy vaše osobní údaje (jméno a emailovou adresu) zpracovávat.
8.3 Základní zásady mailingu BONA
  • Nikdo nemá rád SPAM. Ani my! Nehodláme Vám proto posílat nežádoucí nabídky, ani za tímto účelem předávat vaše kontaktní údaje jiným subjektům. Obsah emailů je vždy úzce spjatý s naší činností.
  • Novinky rozesíláme v průměru jednou za dva měsíce, což je dostatečně dlouhý interval na to, abyste se na nový email od nás mohli vždy těšit.
  • Není problém odběr novinek kdykoli odhlásit – stačí kliknout na příslušný link v každé jednotlivé zprávě.
  • Jakékoli dotazy týkající se mailingu s vámi rádi vyřešíme na emailu info@bona-ops.cz

9. platnost a změny těchto
zásad

9. 1. Změny V budoucnu může nastat situace, kdy budeme nuceni provést dílčí úpravy a změny těchto zásad. O všech případných změnách Vás budeme s předstihem informovat, přesto však doporučujeme, abyste aktuální znění těchto zásad čas od času zkontrolovali, jelikož může dojít k jejich dílčím úpravám.
9. 2 Platnost Tyto zásady nabyly platnosti dne 4. listopadu 2020.

 

Mgr. Aleš Lang
BONA, o.p.s.